ondergronds - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu ondergronds - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

ondergronds

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

gister ben ik ondergronds gegaan als nooit te voor, een mooie tocht gemaakt door de grotten al hier. met gloei maden (wormen klinkt commercieler) een mooi gezicht, je ziet de poep van de maden oplichten en omdat ze het niet kunnen uit werpen verbrand het en geeft het licht. beter en efficenter licht dan ge beste spaarlamp:)
we hebben lekker door de modder gegeleden en we hebben gewommen in wedsuits en geklauterd over de rotsen in de grotten, een erg mooie ervaring die ik niet zo snel zal vergeten.
dag daarvoor een leuke wandeling gemaakt over het strand van een dik uur, de zon was op haar weg terug en het lijkt erop dat er meer zonnige dagen aan komen. al weet je het hier nooit :) goed dat hier ben ik hoorde dat het bij jullie dikke bende is met het weer.

ps ik kom maandag de 22 januari op omroep frysland RADIO, om 15.15 uur. dan vragen ze me over backpacken enz.

  • 18 Januari 2007 - 21:27

    Paulien:

    Wat hip! Glow worm caves.. zat ik net gister fotos van te kijken van een vriend van me :D Toevallig!!

  • 18 Januari 2007 - 22:34

    Tynke:

    Whow, Henk goes Omrop Fryslân! Ik zal eens ff kijken of ik dat op kan laten nemen...
    Tja, het is maar wat je pokkeweer vindt he? Bomen die omwaaien, Tankstations die geen dak meer hebben.. Er gebeurt hier in ieder geval weer wat!

    Groetjes Tynke

  • 19 Januari 2007 - 01:22

    Petra:

    Wouw! de radio!! HOe heb je dat weer voor elkaar gekregen?? Deel je handtekeningen uit voor of na de show??

  • 19 Januari 2007 - 08:06

    Rudmer:

    Vet, even meeluisteren!

  • 19 Januari 2007 - 08:08

    Rudmer:

    cool hawaaishirt trouwens, haha!

  • 19 Januari 2007 - 10:08

    Kees De Koning:

    mooi jasje henk heb je in
    stacaravan geslapen
    vr gr je vader

  • 19 Januari 2007 - 11:51

    Eljoh:

    Rotweer? Ik heb gisteren geprobeerd in Twente te komen... en ben na 1,5 uur wachten in Zwolle maar weer terug naar Leeuwarden gegaan ;)
    Vanaf nu luistert Eljoh naar een weeralarm :)

    Eljoh

  • 19 Januari 2007 - 14:59

    Nelly:

    hip man dat blousje!

  • 19 Januari 2007 - 15:55

    Pieter:

    hip duff shirt ^_^

  • 19 Januari 2007 - 21:48

    Jos:

    Hoi Henk,

    Wat leuk Omrop Fryslân, ben je geinterviewd door Gabe Roskam? Dé Australië journalist van Nederland/Friesland?

  • 19 Januari 2007 - 23:57

    Wieke De Koning.:

    Dus,je bent in de grotten
    geweest, en de gloeimaden
    hebben je de weg gewezen,wat zal dat een mooi gezicht geweest zijn.
    En...wat heb je een leuk
    shirt aan.
    Goed uitkijken, en de hartelijke groeten van Ma.

    p.s. heb je mijn e-mail al gelezen

  • 20 Januari 2007 - 17:05

    Tjado:

    GO henk!!! Omrop fryslan en glow in the dark shit, chears mate!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 25117

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: