wandelen, zweten, genieten - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu wandelen, zweten, genieten - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

wandelen, zweten, genieten

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

17 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Raglan

de eerste dag van mijn tour op naar hahei, eerst nog even naar de hoogste vulkaan van auckland gekart, dat was wel een gaaf uitzicht, ook voor het contrast, er waren koeien op een vulkaan aan het grazen waren, daar achter de stad. dan gaan rijden naar hahei, uitgesptap om een berg te beklimmen, voor de meeste van jullie een heuvel, maar ik zweete me een berg ;)
zo konden we bij een prachtig afgelegen beach komen wat erg fijn was om even neer te strijken.
die avond naar hotwater beach geweest, daar hebben ze geprobeerd een gat in de grond te graven en zodat er warm water in kon komen, dat lukte na twee pogingen. grappig al dat vulkanisch geweld, dat zorgt ervoor dat somige plaatsen onder het zand warm tot erg warm water opleverd. dus zo kun je een warmwater bad op het strand maken zeg maar.
de volgende dag naar raglan gereden en na een korte wandeling en een mooi uitzicht naar raglan (surfhemel). ik zal daar vandaag gewoon even rond stappen.

• 16 Januari 2007 - 20:19

Wiekedekoning:

dus je hebt een vulkanische berg beklommen
    en daarnalekker aan het srand gezeten,lijkt me heel erg fijn , hier is het rotweer, veel regen en storm, een beetje zon is wel welkom.
    vr.gr. van Pa, Ma en Dirk- Teun.

• 17 Januari 2007 - 10:25

Jos:

Hoi Henk,

Een ding hebben we gemeen...zweten(in wandelen, zweten en genieten)!!! Voor de rest is het voor mij zitten en stressen.
    Prachtige foto's trouwens!
    Groetjes Jos

• 17 Januari 2007 - 17:33

Nelly:

mooi standje man! heerlijk, het is hier pokke weer! blegh

• 17 Januari 2007 - 21:47

Paulien:

...toch was een '80 shirt veel hipper geweest ;)

• 18 Januari 2007 - 18:40

Naatje:

Hey Henk Zo nu alweer in NZ! Gaaf he! Het is er echt ongelofelijk mooi he! Heb je nog een beetje redelijk weer of komt het bij jou ook met bakken uit de hemel! Dat had ik toen ik daar zat! Hier thuis is er een weeralarm want er is een hele sterke wind opkomst en zelfs op het nieuws adviseren ze om binnen te blijven maargoed het zal allemaal best loslopen! Dus no worries mate wij redden ons wel hier! Geniet jij nog maar lekker van de zomer daar grrrrrrrrrrrrr ;)

X Naat