familie bezoeken - Reisverslag uit Kaikora, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu familie bezoeken - Reisverslag uit Kaikora, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

familie bezoeken

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikora

flippertje: dus na je avondtuur met mij, ben je naar kaikora gegaan, en een walvissen tour gedaan. Jaja nieuws reist snel in de dolfijen wereld.
Henk: ja man erg gaaf we hebben potvissen gezien 2 stuks en we hebben dusky dolfijnen gespot vrolijke spingende beesten, een stuk of 200 erg gaaf om te mogen zien. daarna zei de gids dat hij orca's had gespot, ja dacht ik mot dat nog maar even zien.
hij was niet aan het liegen en bedriegen :)
er waren inderdaad orca's te water, ze waren met een stuk of 10 en het was prachtig.
dus flipper het gaat goed met je "familie" al denk ik dat je beide liever niet tegenkomt want dan zla het geen vriendelijk familie bezoek zijn ;)

• 25 Februari 2007 - 22:36

Heidi:

Wauw! :-D

• 25 Februari 2007 - 22:40

Henk:

dus al met al wou ik de familie even bedanken voor de verjaardagskado's ik heb zo op deze wijze heel goed kunnen besteden.
    hartelijk dank opa,oma jan willem, marieke en natuurlijk mijn beste ma en pa en de tofste broer.
    mijn dank is groot, omdat ik dit nu mocht mee maken.

• 26 Februari 2007 - 01:05

Wiekedekoning:

Henk, wat is dit schitterend, fijn dat je dit mee kon maken wat een prachtige foto's Hartelijke groeten van :
    Pa, Ma, en Dirk-Teun

MartyParty:

Gaaaaaaf, man!

• 26 Februari 2007 - 08:52

Pieter :

dus het word maar eens tijd dat jij mij even kennis laat maken met flipper en zijn vriendjes.
    ik hoor namelijk dat er al grote smokkel bendes zijn opgerolt die gebruik maken van dolfijnen €_€
    mar de groeten uit lwd.

• 26 Februari 2007 - 13:22

Nelly:

Mooi man!

• 26 Februari 2007 - 16:04

Rudmer:

Dat wordt een mooi fotoalbum als je weer thuis bent!