heftig, maar stevig in het zadel weer terug. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Henk Koning - WaarBenJij.nu heftig, maar stevig in het zadel weer terug. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

heftig, maar stevig in het zadel weer terug.

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Maart 2007 | Nederland, Leeuwarden

en na 23 uur vliegen rammen de vliegtuigwielen op het afsvalt van schiphol. ik ben er weer dacht ik met een greins op mijn kop. en nu gauw dat vliegtuig uit en door de douane, mijn baggage halen. een proces dat mij veel te lang duurde. mijn moeder vond dat ook want ze stond strak van de zenuwen ;)
na een paar knuffels met haar, pa en mijn broertje stond ik weer daar. klaar om naar huis te gaan, dacht ik.
maar nog geen drie stappen later stond ik oog in oog met paulien, dominic en martin. woh!!!, dat was ff erg schrikken zeg. na dat ik mijn tas weer had op gepakt koffie gaan doen. nog amper besefend dat ik net zolang had gevlogen
zat ik daar met mijn vrienden en familie "gewoon" koffie te drinken. het zou vanaf dat moment blijken dat er nog wel meer verrassingen mijn kant op zouden komen.

mensen die me verrassen met hun nieuwe verhalen.
iemand die me een mooi avondtuur laat beleven, waarvoor ik alleen mijn petje af kan nemen.
vrienden die weer voor me zijn om een feestje te vieren.
en me de kans geven om dit alles een plek te geven.
het mooiste gevoel van jullie allemaal gekregen dat ik vooral heel erg welkom ben.

kort samengevat mischien wel de beste omschrijving van de afglopen tijd. hierdoor heb ik zin om meer tijd met jullie door te brengen en te genieten van alle dingen die het leven te bieden heeft.
daarom wil ik jullie allemaal heel heel erg bedanken, ik heb er heel erg van genoten.
op naar het volgende hoofdstuk !!!!

met vriendelijke groet,

cowboy henk ;)

• 26 Maart 2007 - 08:25

Folkert:

Wanneer is het volgende feessie? Dit was gewoon té leip, man!! Ben nog steeds aan het bijkomen. Maar goed, wij zijn ook blij dat je terug bent, hebben heel wat tijd in te halen!!
    Groet'n
    Folkert

• 26 Maart 2007 - 10:47

Yolanda:

Hee Henk! welkom thuis!
    mooi he? en je kunt zo door naar de keukenhof lekker oer hollands en drop eten enzo maar misschien is dat minder belangrijk! wat je zegt!
    welkom weer, ik zie je vast gauw weer ens in Ljouwert!
    groet Yol

• 26 Maart 2007 - 11:21

Paulien:

:) Kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat je er weer bent.. :)

• 26 Maart 2007 - 14:58

Rudmer:

Binnekort weer even ergens een pilsje halen?

• 26 Maart 2007 - 17:52

Jos:

Hehe, gelukkig hij is er weer. Welkom, ik hoop dat je nu weer even de tijd neemt om hier de boel wat op te vrolijken. Kunnen wij wel gebruiken. Voordat je weer nieuwe plannen maakt!!!!!!!!!!
    Fijn dat je er weer bent.

Ik hoop je snel weer eens te treffen.

Groetjes Jos

• 27 Maart 2007 - 07:44

Marty:

Heyhey, hoe was de party?? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik kom snel weer naar LWD voor een ouwerwetse kroegentocht! :)