geen effect,mooi effect - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu geen effect,mooi effect - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

geen effect,mooi effect

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

03 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

de man komt met een gebogen rug de zaal in en verklaart met een diepe zucht dat zijn stem vroeger veel mooier was.
hij werkt in een ziekenhuis en begint met een bed op te maken. hij verteld dat hij vroeger wel een mooie stem had, die hij al te graag gebreukte in het na spelen van slagvelden, uit het verleden. promt had hij die goede stem en nam hij je mee naar, een oud engels gevecht. het licht veranderde hij was weer in het ziekenhuis, en hij speelde zijn collega's, een (luie) verpleegkundige en de dokter die er voor had gezorgt dat zijn stem weg was. een prachtig verhaal gespeeld door een persoon, daar ben ik gister avond heen geweest. bravo :)

de dag daarvoor had ik weer eens geluk, ik liep een platenzaak binnen en las dat NoFx zou optreden die avond. ik naar de concertzaal gelopen, althans ik ben er net voor de deuren los gingen gekomen maar ik heb wel wat heuvels moeten beklimmen.
Ik was er op de bonnevoi heen gegaan, ik hoopte dus dat ik aan de deur nog kaarten kon krijgen.
dus het eerste bandje begon een toffe ska mix te spelen (ik had al gezegt dat ik geluk had toch?)
daarna een aardig punk bandje gezien, niet heel bijzonder maar ook niet heel vernieuwend. ook een NoFx luisteraar weet dat hun muziek niet gemaakt, is voor de verschillen per album ;) er is iets met de band dat hen intersant houdt en nu bewezen ze dat live ook!!! een leuke mix van oude en nieuwe nummers, ik kan wel zeggen dat het genieten was :)
tussen gister en vandaag nog naar smokin acces geweest, een actie triller met een behoorlijke gewelds explosie, denk aan kill bill, al kon ik niet echt dat gevoel krijgen ik vond het een erg intersante film, en vroeg me af wat ik nou gezien had.
dat was mijn 2e ronde wellington, op naar de laatste paar dagen auckland en daar naar melbourne.

  • 03 Maart 2007 - 19:40

    Pol..:

    En dan te bedenken dat we straks ook nog naar Rise Against en Pearl Jam/Incubus/Kings of Leon gaan!!! :D

  • 04 Maart 2007 - 03:15

    Petra:

    wouw!
    klinkt goed, heel misschien ga ik ook nog terug naar het noorden. Wanneer ga jij terug? Ik heb mijn terugreis naar NL ook al geboekt.. (:()
    groetjes!

  • 04 Maart 2007 - 04:43

    Pieter:

    zoooooo een vette film he smoking aces het is een beetje veramiricaniseerde delaborat sceme movie ofzo
    (dit typ ik nadat ik net menno zijn 4jaardag heb geviert) maar de groeten uit een zonnig leeuwarden

  • 04 Maart 2007 - 19:19

    Paulien:

    Poe en Polly on tour ;) Mn vorige berichtje was eigenlijk nog niet af! Snugger.. Komt door de griep, haha!
    Geniet nog even van je laatste weken daar, gaat nu ineens heel snel zeker? Staan we je straks op schiphol weer op te wachten met thee en een muffin ;)
    Kroeperdekroep! :D

  • 06 Maart 2007 - 07:33

    Goldy:

    alright ya big dutchie, how are things going with you?looks like your having a class time in nz, still in adelaide and searching work. meet up soon. will

  • 09 Maart 2007 - 09:09

    Wiekedekoning:

    Dat moet een hele goede acteur zijn , om zo die rol te kunnen spelen.
    Tot Ziens , goed uitkijken .
    Vr. gr. Pa, Ma, en Dirk-Teun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 25107

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: