bijna terug van weg geweest - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu bijna terug van weg geweest - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu

bijna terug van weg geweest

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

08 Maart 2007 | Australië, Melbourne

het zit er zowaar bijna op, 7 maanden niet in nederland en dan is het zover. mijn ticked is omgeboekt en 21 maart zal de datum zijn dat ik na 24 +/- uur vliegen, weer de hollandse bodum zal bereiken.dat niet alleen het zal voor de meeste mensen wel erg vroeg zijn dat ik weer terug ben ik land namelijk om 6.35 uur, at betekend dat ik rond 7 +/- uur in de ochtend door de douane ben gelootst :)
tot die tijd nog even door melbourne wandelen, wat op het eerst gezicht een toffe uitstraling heb.

• 08 Maart 2007 - 13:00

Nellie:

Heuej! Feestje? Hoezo omgeboekt, zou je later terugkomen?

• 08 Maart 2007 - 13:04

Eljoh:

kut man, was dan NOG een maandje eerder teruggekomen, dan had ik je nog ff kunnen zien & een wedstrijdje met je kunnen spelen! :P Nou ja, als ik het goed begreep kan ik je nog in Zweden verwachten... veel plezier je laatste weken & de groeten uit Zweden.
    Eljoh

...nog even reclame maken: eljoh.messageboard.nl, voor de mensen die me kennen ;)

• 08 Maart 2007 - 14:41

Folkert:

Dus je komt bijna terug! Wordt tijd dat we het even over souvenirs enzo gaan hebben :) :)

• 08 Maart 2007 - 15:07

Tynke:

Vind ik een goed pla, een welkom terug feestje! Ben dol op feestjes...

Zie je binnenkort wel weer dus!

• 08 Maart 2007 - 16:29

Paulien..:

Damn poe.. dan kan ik je niet ophalen :(:(:( Dramatisch! Had ik juist zo'n zin in :S
    Maar Nel, feestje!! :) Black & White?? ;)

• 08 Maart 2007 - 18:04

Rudmer:

Snel gegaan, die zeven maanden en idd. feestje?

• 08 Maart 2007 - 19:05

Heidi:

Jeeeh theatersporten!!!! ;-)

• 08 Maart 2007 - 19:32

Wiekedekoning:

Hoi, Henk.
    Even een vraag , heb je als je terugkeert ook een tussenstop in Hongkong let dan goed op je bagage.
    Vr. gr . Pa, Ma,en Dirk- Teun.

• 09 Maart 2007 - 11:21

Rara:

eenentwintig maart weer voet zetten op Nederlandse grond.
    eenentwintig maart de lente komt langzaam binnen waaien
    eenentwintig maart zingen, springen, dansen wij in het rond.
    eenentwintig maart.. nog een kleine 288 uur met mijn duimen draaien

• 09 Maart 2007 - 11:35

Henk:

ben mijn mobile telefoon kwijt (ik denk gejat) dus kan bij aankomst moeilijk bellen/ sms 'en, ik zal zo snel mogelijk dat weer recht zetten. en he ik heb ook mijn benen nog dus die brengen me ook wel naar jullie toe ;)
    ps msn of mail kan ook.

tot zienas

• 09 Maart 2007 - 11:44

Henk:

eerlijkheids halve gok ik dat, rara:
    1. karen melman
    2. paulien engelen
    3. nelly wegman
    4. mijn moeder.
    5. of mischien zelfs pa ;)

voor de anderen die het wel zouden kunnen zijn sorry het as maar een gokej ;)

• 10 Maart 2007 - 02:49

Bart-Jan:

Ik verheug me op je terugkomst! Daar moet op gedronken worden! Man, ik ben echt benieuwd naar je verhalen :D.

• 10 Maart 2007 - 22:07

Petra:

goede reis!!! en veel plezier met je feestje ;)

• 11 Maart 2007 - 21:22

Yolanda:

goeie reis en behouden vaart ik bedoel houdt de vaart erin maar het is al laat
    goeie Yol

• 16 Maart 2007 - 14:27

Rara:

bijna goed..

• 20 Maart 2007 - 20:10

MartyParty:

Tot morgen! :-D
    (tijdje terug da'k dat gezegd heb, hehe...)