leuke stad - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu leuke stad - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu

leuke stad

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Maart 2007 | Australië, Melbourne

inderdaad een erg leuke stad, je kunt er echt van alles vinden en dat doet goed aan de sfeer. leuke straatjes, steegjes en weggetjes :) dit alles ingekleurd door italianen, grieken,japaners en chinezen. ja en natuurlijk elke andere cultuur die je kan verzinnen. een mooie mengelmoes van mensen dus. mischien voel ik me wel thuis omdat er nog wat erg oud italiansbloed in me huist;)
ik heb maar een weekkaart gekocht waardoor ik lekker door de stad kan rijden want de afstanden zijn anders veel te groot. en zo zie ik nog heel wat van de stad ook :)

Uitnodiging



Henk komt weer naar huis! WooHoo!


Broeders, zuster, kameraden en vrienden,

AUSTRALIĔ - Zoals menig van jullie inmiddels wel vernomen zullen hebben gaat onze grote vriendelijk reuzevriend, Cowboy Henk (with an E), zich weer bij ons voegen in het Fryslân van Lange Kwast en Dwaas D.
Om deze heugelijke herreniging te vieren zal er een party plaatsvinden en jij bent ook uitgenodigd!










Op deze avond zal er wel wat bier en frisdank aanwezig zijn, maar van overige (alcoholische) dranken dient een ieder zichzelf te voorzien.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen:
Paulien_Engelen@live.nl of 06-14744425
DominicKoster@hotmail.com of 06-14895844

  • 14 Maart 2007 - 08:59

    Dirk-Teun:

    Ja dat wordt lache! Als je aangekomen bent heb ik een muffin voor je ;)

  • 14 Maart 2007 - 09:10

    Wiekedekoning:

    Hee, Henk leuk idee van die party, we zullen zeker
    aanwezig zijn.
    Maar... kom eerst maar eens veilig op Schiphol aan.

    Tot ziens, goed uitkijken en de hartelijke groeten
    van : Kees Wieke en Dirk-
    Teun.

  • 14 Maart 2007 - 10:10

    Paulien:

    Feestje!? :) Jeej.. wat leuk.. wie hebben dat zo leuk bedacht?! :P

  • 14 Maart 2007 - 12:58

    Dom:

    Wat goed dat zo'n feest spontaan wordt georganiseerd...
    In het kader van: nieuwe vriendschappen die zijn ontstaan tijdens Henk's afwezigheid...
    Gaan we lekker het uitgaansleven met Henk onveilig maken!

  • 15 Maart 2007 - 02:24

    Bart-Jan:

    Ik zal zorgen dat ik erbij ben om dit heugelijke feit te vieren!

    Goed uitkijken! :D

  • 15 Maart 2007 - 07:20

    Petra:

    Feestje???? WAAR??? :p
    ik zou er bijna eerder voor terugkomen. We halen em wel in als we allebei weer terug zijn :D

  • 15 Maart 2007 - 10:26

    Dom:

    Ja, da's wel een beetje vaag...
    Waar is het feest ook alweer...
    Stuur mij maa een mailtje, en dan zorg ik dat je de volledige uitnodiging krijgt doorgestuurd.

    DominicKoster@hotmail.com

    Goed bezig!

  • 16 Maart 2007 - 09:30

    Mieke:

    Geniet van je laatste dagen aan de andere kant van de wereld!

    Tot gauw,
    Mieke.

  • 16 Maart 2007 - 13:34

    Paulien:

    Waar..? Bij mij :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 25114

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: