bootje varen,rondneuzen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu bootje varen,rondneuzen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

bootje varen,rondneuzen

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

de afgelopen twee dagen heerlijk op een bootje geweest, althans gister een retourtje van 15 min naar devenport en vandaag een retourtje van een half uur naar walhele eliand. in devenport een wandelingetje door het centrumpje gemaakt en een heerlijke pizza gegeten. "gewone" dingen gedaan, koffie gehad wat gedronken. daarna nog even met wat mensen van mijn kamer wezen biertjes drinken, erg gezellig allemaal. vandaag dus naar walhele, een mooi en best groot eiland, ik heb een fiets gehuurd en ben wat langs de kust gaan fietsen, de heuvels een tijdje verdeurd, tot dat de zon zich met mijn tocht kwam bemoeien. was best wel warm, en omdat ik ik geen tot weinig conditie heb was mijn tocht niet te lang :) wel erg mooie plekjes gespot. en genoten van de afdaalingen dat ging lekker hard!!!
maar als dit eiland( maar 30 min van de stad) al zo mooi is ben ik erg benieuwd wat morgen me zal brengen.

  • 14 Januari 2007 - 10:50

    Kees De Koning:

    dus thuis maar meer fietsen vr gr kees

  • 14 Januari 2007 - 12:42

    Petra:

    hoi!!
    zo, jij hebt zo te horen al weer heel veel meegemaakt! Ik kom net terug uit Tazzie, was errug leuk!!!
    veel plezier daar nog meer down under!!! :P

  • 16 Januari 2007 - 09:53

    Wiekedekoning:

    Dus je hebt gefietst,Henk doe je dat straks vaker, lijkt me een ideaal vervoermiddel
    over dit mooie eiland.
    gaat alles verder goed met je? Laat s.v.p. snel wat van je horen .
    Tot ziens, en goed uitkijken!
    Pa , Ma, en Dirk- Teun.

    P.S. heb een aantal e-mails naar je toegestuurd
    heb je die al gelezen.

    Groetjes: Ma.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 25115

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: