hop en nog eens hop en daar ben ik - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu hop en nog eens hop en daar ben ik - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

hop en nog eens hop en daar ben ik

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

12 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

hop in de bus, negen uur de tijd om te gaan. de spanning die leefde is aan het veranderen. ik ben nu blij dat het eindelijk gaat gebeuren. eindelijk naar het vliegen toe.voor ik wist zat ik al in melbourne, te wachten op mijn overstap. en hop daar zat ik al in het vleigtuig naar auckland, acht of negen uren later een 2 uur s'morgens hopte ik vermoeid mijn bedje in in het hostel.
En nu een dagje door auckland heen stappen dacht ik toen ik wakker werd om 12.45 s'middags. na de douche dat dan ook gedaan, kijken of ik zandalen kon vinden, helaas nog niet gelukt. wel een mooie plaat van de nieuw zeelandse band pluto gevonden ;)
de stap van perth naar auckland was er ook een van de regen naar de regen, alleen hier regent het beter :)
ik denk dat ik voor mijn vertrek een goede groep nieuwe vrinden heb gemaakt, dat was wel een voordeel van een lange tijd op een plek zitten zo leer je mensen wat beter kennen, en ik vermoed dat een tourtje duitsland en britain niet meer uit kan blijven.
het theatersport was iets minder, ik had me daar graag even uit geleefd, maar kon maar een keer het toneel op. er werd veel besproken, over spel technieken en wat wel en niet werkt voor een publiek. opzich heel goed, maar ik hoopte te veel op spelen denk ik.
terug naar aucland, het lijkt me een leuke stad toe om een korte tijdje te blijven, maar het landschap roept dus over een dag of vier ben ik weer uit van hier. waarchijnlijk op naar het hoge noorden het eerste deel van mijn trip doen.

kwijt

3 a 4 paar sokken
3 zonnebrillen
2 batterijen
2 stuks ondergoed
1 hoed
1 horloge
1 boek
1 grote zak geld ;)

een mooie score na dik vier maanden, tijd voor verandering zal ik maar zeggen, niet alleen van plaats maar ook van bezittingen.
met nieuw moed en zin ga ik dan ook nieuw zeeland in.

  • 12 Januari 2007 - 07:58

    Rudmer:

    Ben je helemaal naar Nieuw Zeeland gekomen is het bewolkt, hier is het al bijna lente :P, veel plezier daar!!!!

  • 12 Januari 2007 - 08:11

    Tjado:

    Zet hem op kerel!
    Maak N-Z Onveilig!!

  • 12 Januari 2007 - 09:11

    Wiekedekoning:

    Hallo Henk , welkom in nieuw- zeeland, hoop dat je er een hele leuke en
    goede tijd krijgt.
    Wat jammer,ben je je horloge kwijt?
    Tot ziens, goed uitkijken!
    Hartelijke groeten van:
    Pa , Ma, en Dirk-teun.

  • 12 Januari 2007 - 12:18

    Tynke:

    Tja, die grote zak geld, die ben ik hier ook steeds kwijt.... :)

  • 12 Januari 2007 - 14:27

    Paulien:

    Dude.. dat horloge en die bril had je van ons (marty/folkert/dom/moi) gekregen.. hoe durf je! ;)

    Was net op school, daarom mijn afwezigheid op msn. We zitten nu op die enge tesselschadestraat, je mist niks!!!

    Love you!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 25104

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: