do i know it's chrismas time at all? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu do i know it's chrismas time at all? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu

do i know it's chrismas time at all?

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 December 2006 | Australië, Sydney

ik sta op en haast me door mijn stuken toast met sjem en thee heen, poets mijn tanden en dan gaat de lego doos open. eindelijk speelt deze jongen, weer eens met zijn oude liefde. blijkbaar roest die oude liefde inderdaad niet.
aan het eind van de steentjes volgt het resultaat en na het maken van een paar foto's de vraag, wat nu?
het is twaalf uur en ik heb de eerste kerst dag nog voor me, de in stad op naar het park schijnt mooi te zijn. het is ook erg warm buiten, en ik heb nu wel zin in iets van een lunch, helaas vind ik alleen een mc donalds op mijn pad, heerlijk daar kun je nog eens op vertrouwen. en jawel voor de eerste keer in mijn leven schuif ik een dubbele qaurter pounder binnen tijdens kerst. deze sensatie viel eerlijkheids halve best mee. daarna vervolg ik mijn pad, maar ik haal het park vandaag niet!
Ik vind me zelf in een hotel, dat wel open is, ze zetten een fijne koffie voor me. ik open mijn boek, en nog een koffie en twee uur verder sta ik weer buiten. de zin om naar het park te wandelen is verdwenen. ik besluit het web maar te bezoeken. nu is het avond, eet een broodje ei en ga naar bed.
tweede kerst dag ben ik iets later op, pannekoeken vanavond bedenk ik me. goed dat is voor latere zorg,de stad in want ik verveel me. deze keer land ik in een cafe iets verder op en trakteer mezelf op een omelet en een cola.
weer een uurtje later loop, ik nu wel naar het park, will en michele zijn daar ook, dat motiveerd. vandaag voelt warmer dan gister.
gelukkig zijn ze beide onder een boom gaan zitten en is er een briesje als ik aan kom in het park. zo kom ik de dag door. mijn energie is ook weer terug. zin om te stappen vanavond, zo gezegt zo gedaan. en na een lange tijd staat henk weer eens heerlijk te dansen in de kroeg.

  • 27 December 2006 - 13:07

    Kees De Koning:

    dus geen luxe kerst maar met de lego ,dat voelt goed aan,verder vier je kerst met dansen in de kroeg.
    vr gr je vader.

  • 27 December 2006 - 14:04

    Nelly:

    Heej Henk, ik vond het super dat ik je even gezien heb en gehoord via de webcam! Ik heb erg gelachen om je mopjes! hihih

  • 28 December 2006 - 09:29

    Wiekedekoning:

    Dus je hebt je een beetje verveeld, eerste kerstdag
    na de lego te hebben gemaakt,tweede kerstdag ging iets beter , was het dansen met Will en Michele gezellig in de kroeg?
    Tot Ziens , Goed Uitkijken en de hartelijke groeten van Ma.

  • 28 December 2006 - 10:54

    Henk:

    de dieren van de dierentuin zoals op de foto te zien is. ben er vandaag (28ste) geweest, er leuke zoo

  • 29 December 2006 - 23:42

    Bart-Jan:

    Hey man!

    Te gek dat je al die foto's blijft posten! Leuk t-shirt, haha! Doet me denken aan een mooie dag, alweer enkele jaren geleden inmiddels... Al plannen voor Oud en Nieuw? Maak er een mooi feest van!

    De groente!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 25109

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: