ik kan je kont wel kussen, METAL! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu ik kan je kont wel kussen, METAL! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu

ik kan je kont wel kussen, METAL!

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 December 2006 | Australië, Sydney

een hoop geschreeuw, verbrande noorse kerken en boze mannen met lange haren, een verhaal van een headbanger. hij is antroproloog en hij wou de cultuur die hem zo lief is wel in kaart brengen. en dat is precies wat hij gedaan heeft, volgens mij. een prachtige documantiare,die goed weer geeft wat metal nou precies is. intervieuws met metalsheads en bandleden en deskundige. hij ramt alle cliche's over metal in een intersante mix. en sluit dan ook goed af zoals een metalhead betaamt. hij zegt (al headbangend tijdens wacken open air) : 40.000 people around me keepin metal alive, if you feel it, that's fine, if you don't, that fine too, where doning fine with out you!!!.
of wel je kunt me kont kussen als je dat niet begrijpt, laat dat laatste nou net zijn wat ik niet kon laten:) ik heb de middag ervoor met will en michele fremantle weer even bezocht. daar was me toch een foto moment waar de henk geen nee,nein of no tegen zal ik maar zeggen.
verder zijn we nog even de markt opgegaan. even daarvoor heb ik eindelijk mijn, ik koop geen cd's in dit land gebod gebroken. een kerstcadeau zeg maar. en nog een australische rapster ook, erg goed. of in hip hop: mischien wel erg lauw :)
tot slot een goede kerstgewenst, ik zal na de kerst berichten hoe me zoiets bevallen is. kerst @ the beach

  • 23 December 2006 - 09:45

    Karen:

    Kerst op het strand.... BETER!!!

  • 23 December 2006 - 10:25

    Rudmer:

    Mooie auto, Rolls Royce?

  • 26 December 2006 - 01:08

    Wiekedekoning:

    Dus Henk, die Metal headbanger is dus erg goed,om het met andere woorden te zeggen: Je kun zijn kont wel kussen, dat laatste lijkt me niet zo hygienisch toe.
    Hartelijke groeten van Ma, goed uitkijken, tot ziens.
    P.S. je foto's zijn prachtig.

  • 26 December 2006 - 10:19

    Lucien:

    Prettige kerst!!

  • 26 December 2006 - 19:11

    Dirk-Teun:

    Je kust ook nog de kont van een standbeeld... Weddenschap verloren?

  • 03 Januari 2007 - 11:32

    Yolanda:

    metal klinkt eng dat is mijn vooroordeel, maar er zal wel een zacht kerntje zijn, ongetwijfeld! het is alweer nieuwjaar! jij een fantastische voortzetting van je ervaringen!
    goeie
    Yolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 25126

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: