eindelijk theatraalsport vermaak. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu eindelijk theatraalsport vermaak. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Koning - WaarBenJij.nu

eindelijk theatraalsport vermaak.

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

18 December 2006 | Australië, Sydney

ik zeg gedag tegen de chatters op het internet, betaal het gevraagde bedrag en vertrek. op naar een comedy show vlak om de hoek, bij het hostel. als ik maar niet te laat ben, als ik binnenloop om vijf voor half koop ik een kaartje en ga zitten in een leuk theater. de sfeer die heerst is goed, en het lijkt erop dat ik vanavond getrakteerd ga worden op een theatersport avond.
eindelijk dat was even geleden.
het wachten zeker wel waard, wat een leuke show was dat. ik heb zeker wel een boel momenten van hard lachen met het publiek gedeeld :)
er was plek voor zo'n honderd man en die waren er ook bijna wel, erg gezellig theatertje boven een kroeg. deze honderd man hadden er zin an, en de spelers ook!
terwijl ze de sterren van de hemel speelde, merkte ik op dat anders dan bij ons, de teams uit drie spelers bestaan en de taak van de presentator hier meer om handen heeft dan bij ons, zij was presentator/spelen uitlegger/ rechter/ en punten teller. een knap staaltje dacht ik zo.
later leerde ik dat de spelers een vaste groep van betaalde acteurs zijn, die naast theatersporten ook standuppers zijn.
het goed nieuws is dat ik mee mag trainen 8 januarie dus ik blijf hier waarschijnlijk nog iets langer hangen, lijkt me erg leuk.

dan nog even dit, ik ben laatst op een pratende wc geweest, dat was schrikken. het ding was me aan het uitleggen dat ik tien minuten had, maar gelukkig niet hoe ik moest schijten:) of mischien wel handig voor ons mensen;)

ps over het reproduceren van de grappen al daar, ik ben daar erg onhandig in dus de grappen van die avond blijven daar ;)

  • 18 December 2006 - 12:08

    Eljoh:

    yeah man, Henk back in action! Grappig dat je dat zegt, van die 3 spelers... de 1nalaatste wedstrijd van Team HUH? was tegen SubRosa, en zij spelen ook met zijn 3en... vond ik ook vreemd :D Grappen reproduceren is idd erg moeilijk, maar ik ben wel benieuwd: hebben ze daar dezelfde stijl van humor / entertainment die theatersport hier heeft?
    Mzzl Eljoh

  • 18 December 2006 - 18:34

    Heidi:

    Super! GROET Heidi :-)

  • 19 December 2006 - 01:18

    Petra:

    hoi! Klinkt erg goed!!! Heb je zelf ook meegedaan met theatersport? De toiletten in het oosten zeggen helaas niets...

  • 19 December 2006 - 10:30

    MartyParty:

    Hey Henk!

    We hebben mekaar de afgelopen weken een beetje gemist, wat betreft tijdstip van achter de computer zitten :-) Ben erg druk op het moment, vaak hele dagen op de uni en thuis ook hard aan het werk en/of uitslapen :-p
    Super om te horen dat je je nog steeds goed vermaakt daar!
    Zaterdag reis ik weer naar California, dikke week vakantie houden en dan samen met Berber weer terug naar huis.
    Ga je nog iets leuks doen met de kerst? Een lekker kerstdiner? Wel gek, tis daar hartstikke zomer nu natuurlijk, terwijl het hier inmiddels al weer een beetje vriest 's nachts.
    Nuja, ik weet niet in hoeverre ik dit jaar nog met je spreek, maar in ieder geval hele fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2007 :-D

    Groet'n!
    MartyParty

  • 19 December 2006 - 12:29

    Tynke:

    He Henk,

    Blijf je tenminste een beetje in vorm... ;p

  • 20 December 2006 - 12:10

    Wieke De Koning.:

    Dus je bent naar het theater geweest, even een vraagik lees hier, dat degene die de show leidde
    veel meer te doen heeft dan wat je gewend bent bij wolweze, het is wel erg leuk dat je mee mag doen.
    Nog even over die pratende
    wc , dat leek me een unieke ervaring.
    Groetjes van : Mama.

  • 21 December 2006 - 15:01

    Karen:

    Henk, het valt mij steeds meer op dat je erg leuk schrijft. Ik waan me gewoon naast je op een stoel in het theater.
    Ben benieuwd naar wat 8 januari je gaat brengen!

  • 26 December 2006 - 10:24

    Lucien:

    Ik heb dat ook wel eens in A'dam gezien, stand-uppers die zich wagen aan de theatersport... maar daar was het absoluut geen succes. Gelukkig daaronder wel...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 25123

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: