voor ons vermaak :) - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu voor ons vermaak :) - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Henk Koning - WaarBenJij.nu

voor ons vermaak :)

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Akaroa

wel nu, henk is veilig en wel aangekomen in christchurch waar hij besloot een paar dagen niet veel meer te doen dan wat rond te wandelen en wat te chillen. hij voelde zich ook niet zo lekker daar, dat ligt niet aan de stad, zei hj die vind hij wel leuk. hij was gewoon niet helemaal 100 % 2 dagen later is henk naar akaroa gereden een dorpje zo'n 75 kilometer van christchurch. een leuke dorpje zo vertelde hij me, ik vind het zelf wel een aardig plaatsje, moet ik zeggen al zie ik het alleen van de waterkant.
gister heb ik hem wel zie lopen, aan de waterkant een beetje onhandig en zo te zien nog niet zijn oude ik. wij weten dat, we zijn niet voor niets zo inteligent. ik zag hem het kantoor binnenwandelen waar hij onze ontmoeting aanschafte. ik kan alleen maar denk wat een goed plan kerel, ik kan alleen maar zeggen wij zijn top.je gaat je weer het heertje voelen na een bezoekje met ons.
de volgende dag ben je na een korte wandeling naar de haven in gelopen en jawel ze hebben je in zo'n pak geramt. ziet er niet uit;) als je het mij vraagt is het allemaal niet nodig zo'n pak. goed jullie zijn het zwemmen hier niet gewent dus vooruit.
henk te water, wat een clown is dat zeg we hebben ons slap gelachen om die gast. ik bedoel het niet lullig bedoelt of zo hoor henk, maar je was nou niet echt subtiel te water gegaan :) het leek wel of je verzoop ;) maar na de juiste instructies en een drijfding onder je armen kon ik eindelijke gaan kijken hoe het met je was. en je vond het fantastich!!! we zijn heel veel dicht bij je wezen zwemmen tot op 10 centimeter toe. je slaakte maffe kreeten van geluk, erg amusant. dus zijn we een paar keer meer gaan kijken of je die geluiden nog maakte als we weer langskwamen. na dat we jouw en je zwemmaatjes goed 3 kwartier hadden bekeken zijn we gaan vissen. en noties maken van vreemd menselijk gedrag voor onze studie ;) voor we vertrokken nog even langs de boot gesneld even de laatste groeten doen. en ik geef we houden wel van wat aandacht van de camera.
toen je van de boor af kwam zag ik je naar een andere veel snellere boot verplaatsen met de adrenaline nog in je van onze ontmoeting. lekker eruit geramt met een tochje jetboten, een goed idee denken we zo.

daarna wat gaan eten om de dag goed te besluiten, we wensen je nog een goede trip.

met vriendelijke groet,

flippertje, een hector dolfijn

  • 22 Februari 2007 - 23:52

    Petra:

    hoi flippertje
    zo te horen heb je je fijn vermaakt met henk. Heeft hij nog steeds die rare zwembroek?? :P
    maar je klinkt zo aardig, misschien moet ik je ook maar bezoeken!

  • 23 Februari 2007 - 08:01

    Tjado:

    zo henk, flipper je verhaal laten doen? goede actie!

  • 25 Februari 2007 - 15:52

    Wiekedekoning:

    Dus Henk je was niet al te lekker in Christchurch
    we hopen dat je inmiddels wat bent opgeknapt.
    Hoe heb je het eigenlijk daarna in Akaroa gehad met de dolfijnen zwemmen was dat een leuke ervaring, laat het ons s.v.p.even weten.
    Met aan het einde van de dag, lekker op de jetboot
    nog een beetje racen en daarna lekker eten, je hebt toen een welbestede dag gehad lijkt me, fijn dat je het zo naar de zin hebt.
    Tot Ziens , hartelijke groeten van : Pa, Ma, en
    Dirk- Teun en goed uitkijken !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Reisverslagen

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 25117

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 05 Mei 2015

Kenia

15 September 2014 - 24 September 2014

Zeeland

25 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Ireland

23 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Noord Duitsland

24 Augustus 2006 - 20 Maart 2007

Australië & New Zealand

Landen bezocht: